معرفی چندین سایت جالب
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 24 / 1 / 1390برچسب:,
نویسنده : سروش
از این سایت میتوانید فونتهای شیک و زیبائی را دانلود نموده سایت Fawnt بر خلاف سایت های دیگه که هر چی قلم هست و نیست رو توی سایت قرار میدن ، فقط بهترین و شیک ترین فونت ها رو تو سایت قرار میده . Fawnt محیطی جالب داره که همین امر به شما کمک میکنه به راحتی فونت ها رو انتخاب و دانلود کنید .
fawnt.com
ماشین حساب آنلاین Instacalc با امکانات جالب و منحصر به فردش احتمالآ جالبترین ماشین حسابی است که دیده اید.برای مشاهده نتایج محاسبات در این ماشین حساب٬ لازم نیست کلید Enter را فشار دهید بلکه همزمان با تایپ کردن محاسبات نتایج آنرا می توانید مشاهده کنید.

با استفاده از این ماشین حساب می توانید به رسم نمودار برای معادلات پرداخته ٬ واحدهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کرده یا حتی با دیگران در حل معادلات مشارکت نمایید.
برخی از امکانات این ماشین حساب به شرح زیر است:
مشاهده Real-Time نتایج محاسبات
قابلیت استفاده به عنوان ماشین حساب٬ مبدل واحدها٬ رسام نمودار و …
استفاده از ارقام خوانا بجای ارقام معمولی در محاسبات (مثلآ ۶b بجای۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ )
قابلیت به اشتراک گذاشتن محاسبات از طریق لینک
اضافه کردن یادداشت به محاسبات
قابلیت ویرایش و نظردادن برای بازدیدکنندگان
امکان رسم نمودار با روشی ساده و سریع
امکان قرار دادن محاسبات در وبلاگ یا سایت
توانایی جستجو در میان محاسبات انجام شده و به اشتراک گذاشته شده
عدم نیاز به ثبت نام در سایت
مطمئنآ از آزمایش عملکرد این ماشین حساب لذت خواهید برد!
 
 
در این سایت نقشه دنیا بر اساس کد دامنه های اینترنتی موجود است
 
هماطور که می دانید نوکیا بزرگترین و محبوب ترین کارخانه ساخت موبایل و تجهیزات ارتباطی است. آمارها نشان داده اند که گوشی های نوکیا همیشه جزو پرفروش ترین گوشی ها در سراسر دنیا بوده اند. نوکیا مدتی پیش سایت ویژه خاورمیانه خود را تاسیس نمود . بعد از این اتفاق شاهد انواع مدل های گوشی های نوکیا ویژه خاورمیانه بودیم . بطوریکه این گوشی ها دارای کیبورد فارسی یا عربی و مجهز به منوی فارسی بودند. اما نوکیا در اقدامی دیگر سایت فارسی خود را برای ایرانیان و فارسی زبانان راه اندازی کرده است . اطلاعات سایت فارسی نوکیا نسبتا کامل است و از این به بعد شما می توانید بروزرسانی گوشی نوکیا خود را در این سایت و با راهنمای کاملا فارسی انجام دهید.امکانات این سایت شامل دریافت نرم افزار , معرفی محصولات نوکیا , معرفی نمایندگی های رسمی نوکیا در ایران , ارتباط و پشتیبانی فارسی , فروم و بحث با دیگر کاربران نوکیا و …. می باشد. قطعا نوکیا با این اقدام خود , محبوبیت خود را بین کاربران ایرانی بیش از پیش افزایش خواهد داد.برای ورود به سایت فارسی نوکیا اینجا را کلیک کنید.
 
نرم افزارهای زیادی برای نمایش زمان در کشورها و شهرها وجود دارد اما میتوانیدسایت گوگل را برای اینکار انتخاب کنید.با استفاده از گوگل برای مشاهده زمان در هر شهر کافیست عبارت timeرا قبل از نام آن شهر وارد کنید.مانند time tehran
فراموش نکنید صفحه گوگل به زبان انگلیسی باشد.
 

چگونه سایت خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنم؟
اگر سایت شما در تمامی موتورهای جستجوی دنیا ثبت شده باشد ولی هیچ کاربری از طریق موتورهای جستجو به سایت شما مراجعه ننماید هیچ ارزشی برای شما نخواهد داشت.
برای اینکه بتوانید سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو آن هم در صفحات نخست قرار دهید باید به نکات زیر توجه نمایید:

عنوان سایت :
عنوان سایت را متناسب با موضوع سایت یا وبلاگتان انتخاب کنید ،
سعی کنید با مهمترین کلمات کلیدی ویلاگتان یک عبارت با معنا و زیبا و درعین حال مختصر بسازید ، اگر عنوان شما بیش از حد طولانی باشد موتورهای جستجو فقط بخشی از آن را استفاده خواهند نمود.

چنانچه وبلاگ شما در رابطه با دانلود موزیک می باشد می توانید عنوان وبلاگ خود را " بهترین موزیک ها در [نام اصلی وبلاگ] - بهترین وبلاگ دانلود موزیک " قرار دهید.

در عنوان فوق از سه کلمه کلیدی و مهم "دانلود - موزیک - دانلود موزیک" در رابطه با موضوع وبلاگ استفاده شده است که مطمئنا تأثیر بسزایی در رابطه با کشاندن کاربرانی که به دنبال موزیک در موتورهای جستجو می گردند به سایت شما خواهد داشت.

اگر بهینه سازی در موتورهای جستجو برای شما مهم است به هیچ وجه از عناوین غیر مرتبط و بی معنا استفاده نمایید. مثلاً "M.U.S.I.C 2006 ".

کلمات کلیدی :
کلمات کلیدی نیز یکی از عوامل مهم دیگر برای بهینه سازی سایت در موتور های جستجو می باشد. انتخاب کلمات کلیدی متناسب و متعارف همیشه برای بالا کشاندن سایت و یا وبلاگ شما در نتایج موتورهای جستجو موثر می باشد.

در انتخاب کلمات کلیدی کمی دقت نمایید ، هرچه را که به ذهنتان رسید فوراً به عنوان کلمه کلیدی قرار ندهید. تا حد امکان سعی کنید حدس بزنید کاربرانتان ممکن است چه عباراتی را جستجو کنند.

یکی از ابزارهای مهم برای انتخاب کلمات کلیدی در سایت
www.overture.com که مدتی است توسط یاهو خریداری شده قرار داده شده است. برای استفاده از این ابزار به لینک زیر مراجعه کنید:

http://inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

برای مثال همان وبلاگ بالا را که در رابطه با دانلود موزیک بود در نظر بگیرید ، در قسمت "Get suggestions for" کلمه " دانلود" را وارد نمایید. این ابزار لیستی از بیشترین عبارات ها و کلمات متشابه با keyword شما به علاوه تعداد دفعات جستجوی هر مورد را نمایش می دهد. این اطلاعات از موتورهای جستجو به دست آمده و قابل اطمینان می باشد.

طبق تعریف بالا بهترین کلمات کلیدی برای یک وبلاگ دانلود موزیک می تواند کلمات و عبارت های زیر باشد:

"دانلود - دانلود موزیک - دانلود آهنگ - دانلود موسیقی - دانلود رایگان - دانلود موزیک ایرانی "

نکته مهم: برای استفاده از ابزار فوق کلیدی ترین کلمه وبلاگ خود را وارد کنید مثلا " دانلود ، موزیک ، هنر ، نرم افزار، شعر ، داستان، سیاست ، تاریخ و ..." سعی کنید تا حدالامکان کلمه ها را چک کنید نه عبارت ها را! بعد از این مرحله پربازدیدترین و متناسب ترین نتایج را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

کلمات کلیدی را بیش از حد زیاد نکنید چون کثرت آنها تاثیری در در بهینه سازی سایت شما نخواهد داشت و خودبخود بخشی از آنها حذف خواهد شد.

Meebo سایتی برای چت آنلاین بدون نیاز به مسنجر!!!

با این سایت میتونید با آی دی های یاهو - گوگل تاک - MSN - AIM و خود سایت Meebo چت آنلاین داشته باشید

سرعتشم خیلی خوبه و جالب اینجاست بازی های آنلاینش بدون هیچ مشکلی اجرا شدنی! و یکی دیگر از مزایای این سایت ساپورت زبان فارسیه!

سایت Meebo

 

تنها با کامل کردن فرم ثبت نام در این لینک به صورت آنلاین و مجانی در عرض چند ماه انگلیسی را مانند یک آمریکایی خواهید آموخت

 

 

بزرگترین سایت آموزش زبان آلمانی Learno

با شیوه های نوین آموزشی فقط با عضویت در این سایت تمامی سوالات خود را راجع به زبان شیرین آلمانی پاسخ خواهید گرفت.

::کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب